Den před státními svátky, tedy 30. 4. a 7. 5., budou mít prodejny Stavebniny DEK otevřeno o hodinu déle.
Zákaznické centrum
Výběr prodejny může ovlivnit skladové zásoby vybraného zboží, jeho cenu, popřípadě i cenu dopravy.
Hlavní město Praha
Jihočeský kraj
Jihomoravský kraj
Karlovarský kraj
Kraj Vysočina
Královéhradecký kraj
Liberecký kraj
Moravskoslezský kraj
Olomoucký kraj
Pardubický kraj
Plzeňský kraj
Středočeský kraj
Ústecký kraj
Zlínský kraj
Přihlášení
0
menu

Často kladené otázky: Reklamace

Přivezli jste mi špatné zboží, co mám dělat?

Mrzí nás, že jsme vám způsobili komplikace. Snažíme se ke každé objednávce přistupovat individuálně a s maximální péčí připravit celý její obsah. Abychom chybu napravili co nejrychleji, bude nejlepší, když kontaktujete prodejce uvedeného v objednávce. V případě, že jej na objednávce nemůžete najít, rovnou nám zavolejte na 510 000 100. Pomůžeme vám dát vše do pořádku.

Mohu vrátit zboží, které mi zbylo?

Když realizujete svůj projekt, jsou materiály, kdy jejich spotřebu v daných podmínkách nedokážete přesně odhadnout. V takovém případě nám můžete zboží vrátit, ale je nutné respektovat pravidla popsaná zde https://www.dek.cz/data/dokumenty/uredni/dektradecz/pravidla_pro_vraceni_zbozi.pdf

Mohu vrátit špatně zakoupené zboží?

Je nám jasné, že občas koupíte nějaký ten výrobek nevhodně a v takovém případě nám jej můžete vrátit. Je ovšem nutné splnit pravidla popsaná zde https://www.dek.cz/data/dokumenty/uredni/dektradecz/pravidla_pro_vraceni_zbozi.pdf