Zákaznické centrum
Výběr prodejny může ovlivnit skladové zásoby vybraného zboží, jeho cenu, popřípadě i cenu dopravy.
Hlavní město Praha
Jihočeský kraj
Jihomoravský kraj
Karlovarský kraj
Kraj Vysočina
Královéhradecký kraj
Liberecký kraj
Moravskoslezský kraj
Olomoucký kraj
Pardubický kraj
Plzeňský kraj
Středočeský kraj
Ústecký kraj
Zlínský kraj
Přihlášení
0
menu

Často kladené otázky: Nákupní proces

Jak prodloužit termín vyzvednutí objednávky?

Vůbec nevadí, že si nestíháte vyzvednout svou objednávku v původním termínu. Zavolejte nám prosím na číslo 510 000 100 nebo napište požadavek na stavebniny@dek.cz a pokusíme se vám pomoci.

Můžu nakoupit, i když nejsem podnikající?

Samozřejmě, nakupovat u nás může každý, rádi vás uvidíme.
K nákupu můžete využít jednu z našich 90 kamenných prodejen nebo můžete využít našeho profesionálního e-shopu www.dek.cz

Jak dlouho trvá zpracování poptávky?

Vaše poptávka je pro nás důležitá, a proto se snažíme odbavit ji neprodleně. Je možné, že se nám počet poptávek nepřiměřeně zvýší, přesto se snažíme v takových situacích reagovat každý pracovní den nejpozději do 24 hodin.

Co znamená „na poptávku“?

Zboží označené modrým tlačítkem POPTAT nemáme běžně skladem, ale umíme pro vás takové zboží zajistit. Dokončená poptávka nás Stavebniny DEK nezavazuje k dodání materiálu nebo k přesnému dodržení prezentované ceny na našem e-shopu. Přesto uděláme všechno pro to, abychom vám zboží dodali v nejkratší době a za nejvýhodnější podmínek. Po vytvoření poptávky naši pracovníci ověří reálné podmínky dodání a zašlou vám individuální nabídku, ve které již přesně specifikujeme podmínky obchodu. Následně je jen na vás, zda nám nabídku potvrdíte či nikoliv.