Často kladené otázky: Produkty
Jak komunikujeme ceny a slevy
Chceme být fér a transparentní – vůči běžným zákazníkům i firmám. Na našich stránkách najdete různé typy cen, které zohledňují jak zákonné požadavky, tak specifika prodeje ve stavebnictví. Níže vysvětlujeme, co jednotlivé ceny znamenají a kdy se zobrazují.
1. Nejnižší cena za posledních 30 dní
Pokud u produktu uvádíme slevu, je tato sleva vypočítána z nejnižší ceny za posledních 30 dní – tedy nejnižší částky, za kterou byl produkt skutečně nabízen za toto období. Tato informace je požadována zákonem a pomáhá ověřit, že sleva je reálná.
2. Ceníková cena dodavatele
U produktů často uvádíme i ceníkovou cenu dodavatele. Tato cena odpovídá oficiální doporučené ceně výrobce nebo dodavatele a je vnímána jako referenční cena. Tuto cenu a slevu z této ceny komunikujeme i na fakturách a dalších dokladech.
3. Měrná cena
Měrná cena pomáhá porovnat produkty, které se prodávají v různých baleních, délkách nebo objemech. Měrná cena je cena přepočítaná na jednotku (např. 1 kg, 1 m², 1 m, 1 l). Díky ní hned vidíte, kolik skutečně stojí daný materiál bez ohledu na to, v jakém balení nebo množství je prodáván.
Pro firmy (přihlášené zákazníky s IČ)
Pokud nakupujete jako firma a jste přihlášeni do svého účtu, ceny se zobrazují jinak než pro spotřebitele. Důvodem jsou individuální podmínky, které se mohou lišit podle partnerství nebo objemu nákupů. Pro všechny přihlášené firemní zákazníky pak také zobrazujeme jako referenci i ceníkovou cenu dodavatele, kterou, spolu se slevou, naleznete i na faktuře.
Jak zjistím skladovou dostupnost na jednotlivých prodejnách?
Nejjednodušším způsobem jak zjistit, zda je produkt skladem v požadované prodejně, je nastavit si takovou prodejnu v pravého horním rohu. Následně se vám zobrazí skladová dostupnost produktů ve vybrané prodejně a případně můžete upravit svůj výběr s ohledem na skladovou zásobu prodejny.
Dále můžete využít druhý způsob, kterým si vložíte požadované produkty do košíku. Přejdete do prvního kroku košíku a kliknete na odkaz pod množstvím. Následně se vám zobrazí modální okno se seznamem prodejen, které mají daný produkt skladem.
Pokud požadované zboží není skladem, nezoufejte – rádi vám je do prodejny zavezeme.
Nařežete mi roxory/latě/desky...?
Tuto službu bohužel obvykle nenabízíme. Můžete se ale domluvit v konkrétní prodejně při odběru zboží s našimi zaměstnanci. Pokud to bude alespoň trochu možné, poskytnou prostor a připojení k elektrické síti na úpravu materiálu svépomocí.
Do kdy platí akce u položky?
Rádi připravujeme prodejní akce pro naše zákazníky. Na prodejní akci se předem zásobujeme, aby bylo zboží dostupné po celou dobu trvání akce. Délku prezentujeme na bannerových plochách nebo jiných marketingových podkladech. Přesto je pro délku trvání akce rozhodující především skladová zásoba. Ve chvíli, kdy je skladová zásoba vyčerpána, označení AKCE je na produktu automaticky odstraněno.
Jak je to s prodlouženou zárukou u výrobků?
Prodlouženou záruku na zboží můžete uplatnit přímo u výrobce. Tuto službu nabízí například výrobce nářadí BOSCH.
Zboží máte na centrálním skladu. Kde je centrální sklad? Můžu si tam zboží vyzvednout?
Náš centrální sklad bohužel nefunguje jako výdejna zboží. Vybrané zboží si ale můžete objednat do libovolné prodejny po celé ČR a my vám ho rádi přivezeme. Seznam prodejen najdete na https://www.dek.cz/kontakty
Namícháte mi omítku na počkání?
Snažíme se veškeré požadavky na míchání barev odbavit neprodleně. Bohužel není v našich silách zajistit volnou kapacitu míchárny a její obsluhy v době otevření prodejny. Napište prosím e-mail na konkrétní prodejnu a kolegové se vám rádi pokusí vyjít vstříc. https://www.dek.cz/kontakty