Zákaznické centrum
Výběr prodejny může ovlivnit skladové zásoby vybraného zboží, jeho cenu, popřípadě i cenu dopravy.
Hlavní město Praha
Jihočeský kraj
Jihomoravský kraj
Karlovarský kraj
Kraj Vysočina
Královéhradecký kraj
Liberecký kraj
Moravskoslezský kraj
Olomoucký kraj
Pardubický kraj
Plzeňský kraj
Středočeský kraj
Ústecký kraj
Zlínský kraj
Přihlášení
0
menu

Prémiový servis profesionálního nářadí a příslušenství Bosch

zveřejněno: 17. 5. 2022

Stavebniny DEK a značka Bosch představují nový prémiový servis. Stavebniny DEK nyní exkluzivně poskytují svým zákazníkům dvě nadstandardní služby na výrobky Bosch: opravu nářadí v garantované době 5 dní a okamžitou výměnu příslušenství.

Prémiový servis nářadí Bosch
GARANCE RYCHLÉHO SERVISU
Oprava profesionálního nářadí do 5 pracovních dnů, při delší opravě servis zcela zdarma
ŽÁDNÉ PAPÍROVÁNÍ
Veškerou administrativu vyřešíme za vás
Prémiový servis příslušenství Bosch
TEĎ A TADY
Reklamaci vyřešíme okamžitě přímo na místě
KUS ZA KUS
Při oprávněné reklamaci příslušenství vyměníme nebo objednáme nový kus

Jak uplatnit prémiový servis nářadí Bosch?

1

Zastavte se v prodejně Stavebniny DEK s rozbitým nářadím a fakturou. Zde vyplňte své kontaktní údaje, telefonní číslo a e-mail, nebo můžete využít i online variantu a vyplnit formulář přímo na stránkách Bosch.

2

Váš požadavek bude odeslán do servisního centra Bosch, kde výrobek zaregistrují a opraví.

3

O vyřízené opravě zboží budete informováni.

4

Opravený výrobek vám bude zaslán zdarma nebo na dobírku, a to na adresu, kterou si zvolíte.
Jak uplatnit prémiový servis příslušenství Bosch?

1

Zastavte se u nás s příslušenstvím Bosch, které chcete reklamovat, a fakturou.

2

Výměnu poskytujeme na příslušenství, které je v trvalé nabídce dané prodejny a je na místě skladem.

3

Prémiový servis poskytujeme pouze na zboží v záruční lhůtě.

4

V případě, že je vaše reklamace oprávněná, příslušenství vám ihned vyměníme nebo objednáme nové.

Prémiový servis Bosch

v 90 prodejnách Stavebnin DEK