Zákaznické centrum
Seznam prodejen
Vyberte si prodejnu
Prémiový servis profesionálního nářadí a příslušenství Bosch
zveřejněno: 17. 5. 2022
Stavebniny DEK a značka Bosch představují nový prémiový servis. Stavebniny DEK nyní exkluzivně poskytují svým zákazníkům dvě nadstandardní služby na výrobky Bosch: opravu nářadí v garantované době 5 dní a okamžitou výměnu příslušenství.
Prémiový servis nářadí Bosch

![]() |
GARANCE RYCHLÉHO SERVISU Oprava profesionálního nářadí do 5 pracovních dnů, při delší opravě servis zcela zdarma |
![]() |
ŽÁDNÉ PAPÍROVÁNÍ Veškerou administrativu vyřešíme za vás |
Prémiový servis příslušenství Bosch

![]() |
TEĎ A TADY Reklamaci vyřešíme okamžitě přímo na místě |
![]() |
KUS ZA KUS Při oprávněné reklamaci příslušenství vyměníme nebo objednáme nový kus |
Jak uplatnit prémiový servis nářadí Bosch?
1 |
Zastavte se v prodejně Stavebniny DEK s rozbitým nářadím a fakturou. Zde vyplňte své kontaktní údaje, telefonní číslo a e-mail, nebo můžete využít i online variantu a vyplnit formulář přímo na stránkách Bosch. |
2 |
Váš požadavek bude odeslán do servisního centra Bosch, kde výrobek zaregistrují a opraví. |
3 |
O vyřízené opravě zboží budete informováni. |
4 |
Opravený výrobek vám bude zaslán zdarma nebo na dobírku, a to na adresu, kterou si zvolíte. |
Jak uplatnit prémiový servis příslušenství Bosch?
1 |
Zastavte se u nás s příslušenstvím Bosch, které chcete reklamovat, a fakturou. |
2 |
Výměnu poskytujeme na příslušenství, které je v trvalé nabídce dané prodejny a je na místě skladem. |
3 |
Prémiový servis poskytujeme pouze na zboží v záruční lhůtě. |
4 |
V případě, že je vaše reklamace oprávněná, příslušenství vám ihned vyměníme nebo objednáme nové. |
Prosíme o strpení