Zákaznické centrum
Výběr prodejny může ovlivnit skladové zásoby vybraného zboží, jeho cenu, popřípadě i cenu dopravy.
Hlavní město Praha
Jihočeský kraj
Jihomoravský kraj
Karlovarský kraj
Kraj Vysočina
Královéhradecký kraj
Liberecký kraj
Moravskoslezský kraj
Olomoucký kraj
Pardubický kraj
Plzeňský kraj
Středočeský kraj
Ústecký kraj
Zlínský kraj
Přihlášení
0
menu

Věrnostní programy – reklamace produktu za věrnost

zveřejněno: 10. 8. 2021

V případě, že potřebujete reklamovat některý produkt z věrnostního programu ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ nebo ŠTĚDRÁ SEZÓNA, postupujte prosím dle návodů níže.

Pro případ pozdější reklamace je nezbytné si veškeré doklady k dodaným produktům za věrnost uschovat.

ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2024

Reklamace produktů DEK kolekce, BIODERMA a LINDR

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace produktů BOSCH

V případě potřeby záručního servisu vyplňte formulář objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.

Reklamace produktů FISKARS

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti NOHEL GARDEN. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů APPLE

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů KÄRCHER

V případě potřeby záručního servisu napište e-mail na adresu svoz@karcher.cz, který bude obsahovat: název výrobku, sériové číslo výrobku, popis závady a text, že žádáte o svoz z adresy, kterou uvedete. Servis Kärcher si na dané adrese následně výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.

Reklamace a výměna produktů UNDER ARMOUR

V případě potřeby reklamace nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na reklamační oddělení společnosti USDistribution.

V případě potřeby výměny velikosti zboží nejdříve vyplňte tento protokol a nejdříve jej komunikujte elektronicky. Po el. domluvě teprve přejděte k vlastnímu odeslání zboží. Výměna je možná nejpozději do 31. 8. 2024.

Reklamace produktů DYSON

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti Solight Holding. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů OXYBAG, OXYLADY A UC

V případě potřeby reklamace nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na reklamační oddělení společnosti KARTON P+P.

ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2023

Reklamace produktů TESCOMA

V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokol a společně s fotografiemi a kopií faktury jej nejprve zašlete e-mailem na danek.j@ergotep.cz, se kterým se domluvíte na způsobu řešení reklamace.

Před samotným zasláním zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Zboží nezasílejte na dobírku, objednejte si svoz (např. u DPD). Dopravce od vás balík převezme a odveze do společnosti ERGOTEP.

Reklamace produktů HASBRO, LEGO, DEK kolekce a parfémů

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace produktů SAMSUNG, HP, iROBOT, DE ‘LONGHI , PHILIPS

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů LEIFHEIT

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti LEIFHEIT. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2023

Reklamace produktů GERBER, VICHY, PEAK DESIGN, DEK kolekce, dětských hraček BOSCH

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace produktů BOSCH

V případě potřeby záručního servisu vyplňte formulář objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.

Reklamace produktů DEUTER

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte a co nejpodrobněji popište závadu do tohoto protokolu a zašlete jej e-mailem na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Poté se již domluvíte na způsobu řešení reklamace. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.

Reklamace produktů APPLE

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů KÄRCHER

V případě potřeby záručního servisu napište e-mail na adresu svoz@karcher.cz, který bude obsahovat: název výrobku, sériové číslo výrobku, popis vlastní závady a text, že žádá o svoz z adresy a uvede, z jaké adresy. Servis Kärcher si poté výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.

Reklamace produktů JBL

V případě potřeby záručního servisu vyplňte reklamační formulář na stránkách www.dsi.cz/servis. Servis DSI si poté výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.

Reklamace produktů SMOBY a BIG

V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokol a spolu s fotkami zašlete na tam uvedený e-mail. Poté se s vámi servis domluví na způsobu reklamace.

ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2022

Reklamace produktů TESCOMA

V případě potřeby záručního servisu vyplňte tento protokol a společně s fotografiemi a kopií faktury jej nejprve zašlete e-mailem na danek.j@ergotep.cz, kde se domluvíte na způsobu řešení reklamace.

Před samotným zasláním zboží řádně zabalte do kartonu, zabezpečte ho vhodným materiálem proti pohybu uvnitř a následnému možnému poškození během přepravy. Zboží nezasílejte na dobírku, objednejte si svoz (např. u DPD). Dopravce od vás balík převezme a odveze do společnosti ERGOTEP.

Reklamace produktů ALBI, LEGO, DEK kolekce a parfémů

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace produktů SAMSUNG, SONY, HP, CANON, GARMIN, iROBOT, BRAUN a SENCOR

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

ŠTĚDRÁ DOVOLENÁ 2022

Reklamace produktů BOSCH

V případě potřeby záručního servisu vyplňte formulář objednávky opravy na odkaze go.dek.cz/reklamacebosch. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.

Reklamace produktů EUCERIN a DEK kolekce

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace produktů APPLE a SODASTREAM

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů INTEX

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti Alltoys. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů LA SPORTIVA a MAMMUT

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte a co nejpodrobněji popište závadu do tohoto protokolu a zašlete jej e-mailem na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Poté se již domluvíte na způsobu řešení reklamace. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.

V případě potřeby výměny velikostí prosím použijte tento výměnný protokol.

Reklamace produktů KÄRCHER

V případě potřeby záručního servisu napište e-mail na adresu svoz@karcher.cz, který bude obsahovat: název výrobku, sériové číslo výrobku, popis vlastní závady a text, že žádá o svoz z adresy a uvede, z jaké adresy. Servis Kärcher si poté výrobek vyzvedne a po opravě vrátí.

ŠTĚDRÁ SEZÓNA 2021

Reklamace produktů SAMSUNG, HP, BOSE, CATLER, SAGE a ROWENTA

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte tento protokol. Po vyplnění ho přiložte k výrobku, který chcete reklamovat, a zašlete na servisní oddělení společnosti FAST. Adresa je uvedena v reklamačním protokolu.

Reklamace produktů RAVENSBURGER, LEGO, FISKARS, DEK kolekce, parfémů a vonných svíček

V případě, že chcete uplatnit reklamaci na vybraný produkt z věrnostního programu, nemusíte vyplňovat žádný formulář. Dostavte se spolu s vadným výrobkem a popisem závady do jakékoliv prodejny Stavebniny DEK, kde vaši žádost vyřídíme.

Reklamace outdoorového zimního vybavení HUDY (nesmeky, ponožky, polštářky)

V případě potřeby záručního servisu nejdříve vyplňte a co nejpodrobněji popište závadu do tohoto protokolu a zašlete jej e-mailem na adresu petr.lastovicka@hudy.cz. Poté se již domluvíte na způsobu řešení reklamace. Pro uplatnění reklamace je potřeba mít nákupní doklad.